آموزش

متن طلسم قوی موفقیت برای موفقیت و پیروزی در کارها + تفسیر کامل قرآنی

در این مطلب قصد داریم در مورد متن طلسم قوی موفقیت برای موفقیت و پیروزی در کارها در سال 1403 با شما صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

,دعای موفقیت در امتحان,دعای موفقیت در امتحان رانندگی,دعای موفقیت در امتحان درسی,دعای موفقیت در امتحان فرزند,دعاي موفقيت در امتحانات,دعای موفقیت در امتحان ریاضی,دعا موفقیت در امتحانات,دعا موفقيت در امتحان,دعای مخصوص موفقیت در امتحانات,دعای برای موفقیت در امتحانات,دعای موفقیت,دعای موفقیت در کار,دعای موفقیت و سربلندی,دعای موفقیت در زندگی,دعای موفقیت در معامله,دعای موفقیت در دادگاه,دعای موفقیت در کنکور,دعای موفقیت به عربی,دعای موفقیت در ورزش,دعای موفقیت در کار و همه امور,دعای موفقیت در کارها,دعای موفقیت در کار و زندگی,دعای موفقیت در کاری,دعای موفقیت در کار روزانه,دعای موفقیت در کار نی نی سایت,دعای موفقیت در کار صوتی,دعای موفقیت در کارنامه,دعای موفقیت در هر کاری,دعا برای موفقیت و سربلندی,متن دعای موفقیت و سربلندی,دعا موفقیت در زندگی,دعاي موفقيت در زندگي,دعای برای موفقیت در زندگی,دعای موفقیت زندگی,متن دعای موفقیت در زندگی,دعای مجرب موفقیت در زندگی,دعا برای موفقیت در زندگی نی نی سایت,دعا برای موفقیت در معامله,دعا موفقیت در معامله,دعای موفقیت معامله,دعای موفقیت در معامله خانه,دعاي موفقيت در دادگاه,دعا موفقیت در دادگاه,دعای برای موفقیت در دادگاه,دعا برای موفقیت در دادگاه,دعای مجرب برای موفقیت در دادگاه,دعا برای موفقیت در دادگاه نی نی سایت,دعا جهت موفقیت در دادگاه,دعاي موفقيت در كنكور,دعای آرزوی موفقیت در کنکور,دعا برای موفقیت در کنکور نی نی سایت,دعای سریع الاجابه برای موفقیت در کنکور,دعاي موفقيت در ورزش,دعا برای موفقیت در ورزش,دعا موفقیت در ورزش,دعای موفقیت در مسابقه ورزشی,دعای موفقیت ورزشی

طلسم تضمینی موفقیت در کار,بهترین طلسم موفقیت در کار,طلسم سریع الاجابه موفقیت در زندگی,روش و طریقه نوشتن طلسم موفقیت,طلسم پیروزی و موفقیت

متن طلسم قوی موفقیت برای موفقیت و پیروزی در کارها

هرکس بخواهد به مقام و قدرت برسد و نزد حاکمان با هیبت باشد بهتر است چهار آیه زیر را همراه داشته باشد.

همچنین هرکس ۱۰۰۱ مرتبه آیه ۱۹ سوره شوری را بخواند به قدرت دست می یابد.

هر کس همراه داشته باشد این چهار آیه را نصرت یابد و در نزد حاکمان با هیبت باشد.

اَلَمْ تَرَالیَ الْمَلاء مِنْ بَنی اِسْرائیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالُوا لِبَنیًّ لَهُمُ ابْعَثْ لَنا مَلِکاً نٌقاتِلْ فِی سَبیلِ اللهِ وَ قَدْ اُخْرِجنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنائِنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلَّوا اِلاّ قَلیلاً مِنْهُمْ وَ اللهُ عَلَیمٌ بِالظّالِمینَ

(سوره بقره (۲) آیه ۲۴۶)

لَقَد سَمِعَ اللهُ قَوْلَ الّذینَ قیلَ لَهُمْ کُفُّوا اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلوهَ وَ اتُوا الزَّکوهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقٌ م‍ِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالُوا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقَتالَ لَوْلا اَخَّرْتَنا اِلی اَجَلٍ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلٌ وَ الْآخِرَهُ خَیْرٌ لِمَنِ اتَّقی وَ لا تُظْلَمونَ فَتیلاً.

(سوره نساء (۴) آیه ۷۷)

وَ تْلُ عَلَیْهِمْ نَبَاَ ابْنَی آدَمَ بِالْحَقَّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتُقَبَّلَ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یُتَقَبَّلْ مِنَ الْآخَرِ قالَ لاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

(سوره مائده (۵) آیه۲۷)

این چهار آیه عظیم است و در هر آیه اگر دقت نمایید ده قاف (ق) وجود دارد.

دعای هیبت و بزرگی و رسیدن به قدرت و مقام

ای بنده ام! بر قرائت سوره شوری مداومت کردی در حالی که از ثوابش آگاه نبودی! اما اگر ثواب ان را می دانستی دائما قرائت می کردی. ولی من جزا و پاداش تو را به شکل کامل به تو عطا می کنم.

سپس می فرماید:

او را به بهشت درآورید و به او قصری از یاقوت سرخ بدهید که خداوند به آن شرافت داده است و به گونه ای است که از درون بیرون آن و از بیرون، درونش دیده می شود و در آن هزار حوریه بهشتی و هزار خدمتکار زن و هزار خدمتکار مرد برای خدمت به او هستند.

(ثواب الاعمال، ص۱۱۳)

ثواب خواندن سوره شوری

جهت بزرگی و عزت و طلب جاه و الفت دل ها و فراخی روزی و هر آرزویی که دارید:

هر روز ۱۰۰۱ بگویید آیه ۱۹ سوره شوری :

اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ

آنچه مقصودتان باشد زودتر از آنکه گمان کنید بشما عنایت می گردد.

 
منبع : انتخاب روز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا